مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 19:252023-06-25سياسي

خبر خوب| آغاز پروژه آبرسانی به 711 روستای گیلان


فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به تکمیل پروژه های آبرسانی در روستاهای گیلان گفت: با همکاری آب و فاضلاب گیلان در تلاش برای آبرسانی به 711 روستای گیلان و رفع محرومیت زدایی در این حوزه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، عصر امروز پروژه آبرسانی آب شرب دهستان سمام شامل روستاهای موسی کلایه، ملکوت، سیاه خلک، بویه، کشمش، لرود و مربو با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

  فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سپاه و دولت در پروژه های مهم همکاری بسیار خوبی با یکدیگر دارند، اظهار کرد: در بسیاری از پروژه های عمرانی سپاه پاسداران در کنار دولت بوده و با یک وحدت مثال زدنی در حال انجام امور هستند.

  سردار محمد عبدالله پور با اشاره به لوله گذاری چندین هزار کیلومتری در پروژه آبرسانی دهستان سمام و روستای ملکوت املش گفت: وظیفه لوله گذاری 22 کیلومتری برای آبرسانی به این منطقه بر عهده سپاه قدس گیلان و وظیفه پمپ گذاری و انتقال آب زیر نظر دولت بوده است.

  وی از برگزاری جلسه میان دولت، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و سپاه برای ساخت منازل محرومین خبر داد و بیان کرد: در این جلسه در تلاشیم تا با همکاری ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| آغاز پروژه آبرسانی به 711 روستای گیلان

خبر خوب| آغاز پروژه آبرسانی به 711 روستای گیلان